Неділя, 19.05.2024, 20:03
Вітаю Вас Гість | RSS
МО вителів художньо-естетичного циклу м.Кіровоград
Головна » Статті » Мої статті

Методичні рекомендації

Художньо-естетичний цикл

 

Сучасне навчання, і мистецьке, зокрема, ґрунтується на засадах особистісно-зорієнтованого і компетентнісного підходів, визначених в основних нормативних документах освіти – державних стандартах,  програмах, підручниках.

2013/2014 навчальнийрік є особливим для учнів п’ятих класів. Адже, саме з 1 вересня в основній школі розпочнеться поступове впровадження нового Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти й нових навчальних програм з усіх базових дисциплін.

Організація навчання здійснюватиметься за Типовими навчальними планами, затвердженими наказом Міністерствавід 03.04.2012 № 409 «Про затвердження Типових навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів ІІ ступеня» (зі змінами).

Освітня галузь "Мистецтво" реалізується навчальними предметами "Образотворче мистецтво", "Музичне мистецтво" або інтегрованим курсом "Мистецтво", рішення про що приймає загальноосвітній навчальний заклад.

Відповідно до нової програми почалося створення нового покоління підручників для школи ІІ ступеня. Зокрема, відповідно до  результатів Всеукраїнського конкурсу рукописів підручників Міністерством рекомендовано використовувати у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів такі підручники для 5 класу:

«Мистецтво» (інтегрований курс) авт. Л.Масол вид-во «Світоч»;

«Музичне мистецтво» авт. Л.Масол, Л.Аристова, вид-во «Сиция»;

«Музичне мистецтво» авт. Л.Кондратова, вид-во «Навчальна книга - Богдан»;

«Образотворче мистецтво» авт. Л.Масол, Калініченко вид-во «Сиция»;

«Образотворче мистецтво» авт. С.Железняк, О.Ламонова, вид-во «Генеза».

Навчально-методичне забезпечення, рекомендоване Міністерством до використання в навчальних закладах, зазначено у Переліках навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, розміщених на офіційних веб-сайтах Міністерства (www.mon.gov.ua) та Інституту інноваційних технологій і змісту освіти (www.iitzo.gov.ua).   

Предмети мистецтва в загальноосвітній школі мають важливе естетико-виховне спрямування, якому підпорядковуються дидактичні завдання, тому вчитель має сприяти зростанню  в учнів інтересу до мистецтва, розвитку здатності емоційно реагувати на художні твори і знаходити в них особистісний смисл.  Отже, головне над завдання вчителя – створити захоплюючу емоційно піднесену атмосферу, щоб кожний урок став справжнім уроком мистецтва, надихав учнів на творчість – в особистісній і соціокультурній діяльності.

 

 

Категорія: Мої статті | Додав: kalasel (05.03.2015)
Переглядів: 388 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Категорії розділу
Мої статті [9]
Вхід на сайт
Пошук
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 2
Друзі сайту
  • Create a free website
  • \n
  • uCoz Community
  • \n
  • uCoz Manual
  • \n
  • Video Tutorials
  • \n
  • Official Template Store
  • \n
  • Best uCoz Websites
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Copyright MyCorp © 2024
    Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz